What we know about emotional intelligence : (Registro nro. 857519)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Longitud fija campo de control 02260nam a2200277ui 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Número de control UK0486901054
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Identificador del número de control OSt
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Códigos de información de longitud fija 091103s2009 gbra f 001 0 eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 0-262-01260-X
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador UCA-JER
Centro transcriptor UCA
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Zeidner, Moshe
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título What we know about emotional intelligence :
Resto del título how it affects learning, work, relationships, and our mental health /
Mención de responsabilidad, etc. Moshe Zeidner, Gerald Matthews, and Richards D. Roberts
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. London :
Nombre del editor, distribuidor, etc. The MIT Press,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2009
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión XVIII, 441 p. :
Otras características físicas il., tablas ;
Dimensiones 23 cm
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Índice
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC
Nota de bibliografía, etc. Bibliografía: p. [389]-424
520 ## - NOTA DE SUMARIO
Sumario, etc, Emotional intelligence (or EI) - the ability to perceive, regulate, and communicate emotions, to understand emotions in ourselves and others - has been the subject of best-selling books, magazine cover stories, and countless media mentions. It has been touted as a solution for problems ranging from relationship issues to the inadequacies of local schools. But the media hype has far outpaced the scientific research on emotional intelligence. In "What We Know about Emotional Intelligence", three experts who are actively involved in research into EI offer a state-of-the-art account of EI in theory and practice. They tell us what we know about EI based not on anecdote or wishful thinking but on science. EI promises a new means for achieving success and personal happiness. Coaches and consultants offer EI training and administer EQ tests - despite the lack of any agreement on how to measure EI, the usefulness of testing for EI, and even how to define EI. "What We Know about Emotional Intelligence" looks at current knowledge about EI with the goal of translating it into practical recommendations in work, school, social, and psychological contexts. The authors discuss what is (and what isn't) EI, why the concept has such appeal today, how EI develops, and the usefulness of EI in the real world - in school curricula, the workplace, and treating psychological dysfunction.
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Inteligencia emocional
9 (RLIN) 10702
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Matthews, Gerald
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Roberts, Richard D.
909 ## - No. registro Millennium
-- jer
-- -
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Suprimir del OPAC No
998 ## - CONTROL LOCAL DE INFORMACIÓN (RLIN)
Iniciales de operador, IOP (RLIN) 0
Iniciales de catalogador, INC (RLIN) 091103
Primera fecha, PF (RLIN) m
-- a
-- -
-- 0
907 0# - CÓDIGO DE CATALOGADOR
Catalogador/a imc
Biblioteca, fecha jer091209
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR
Catalogador/a 84ds2
Existencias
Retirado Motivo Retirado No para préstamo Localización permanente Fecha adquisición Tipo de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Préstamo Tipo de ítem
      01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ 29/10/2016 Compra   ENF-1021 3742729687 29/10/2016 BIBLIOG. RECOM. Monografías

Con tecnología Koha