Writing for digital media / (Record no. 869106)

000 -CABECERA
Longitud fija campo de control 02258nam a2200277ui 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Número de control UK1242806491
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Identificador del nnúmero de control OSt
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Códigos de información de longitud fija 101102s2010 us a f 001 00eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 978-0-415-99201-5
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador UCA-CCE
Centro transcriptor UCA
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Carroll, Brian
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Writing for digital media /
Mención de responsabilidad, etc. Brian Carroll
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. New York :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Routledge,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2010
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión X, 313 p. :
Otras características físicas il. ;
Dimensiones 26 cm
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Índice
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC
Nota de bibliografía, etc. Bibliografía
520 ## - NOTA DE SUMARIO
Sumario, etc, Writing for Digital Media teaches students how to write effectively for online audiencesw̕hether they are crafting a story for the Web site of a daily newspaper or a personal blog. The lessons and exercises in each chapter help students build a solid understanding of the ways that the Internet has introduced new opportunities for dynamic storytelling as digital media have blurred roles of media producer, consumer, publisher and reader. Using the tools and strategies discussed in this book, students are able to use their insights into new media audiences to produce better content for digital formats and environments. Fundamentally, this book is about good writingc̕lear, precise, accurate, filled with energy and voice, and aimed directly at an audience. Writing for Digital Media also addresses all of the graphical, multimedia, hypertextual and interactive elements that come into play when writing for digital platforms. Learning how to achieve balance and a careful, deliberate blend of these elements is the other primary goal of this text. Writing for Digital Media teaches students not only how to create content as writers, but also how to think critically as a site manager or content developer might about issues such as graphic design, site architecture, and editorial consistency. By teaching these new skill sets alongside writing fundamentals, this book transforms students from writers who are simply able to post their stories online into engaging multimedia, digital storytellers.
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Innovaciones tecnológicas
9 (RLIN) 5205
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Internet en la enseñanza
9 (RLIN) 5417
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Enseñanza
Subdivisión de materia general Innovaciones
9 (RLIN) 1345
909 ## - No. registro Millennium
-- cce
-- -
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Suprimir del OPAC No
998 ## - CONTROL LOCAL DE INFORMACIÓN (RLIN)
Iniciales de operador, IOP (RLIN) 1
Iniciales de catalogador, INC (RLIN) 101108
Primera fecha, PF (RLIN) m
-- a
-- -
-- 0
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR
Catalogador/a 84ds2
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR
Catalogador/a mld
Biblioteca, fecha crsp101108
Holdings
Retirado Motivo Retirado No para préstamo Localización permanente Fecha adquisición Tipo de adquisición Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Identificador uniforme de recurso Préstamo Tipo de ítem
      02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL 2016-10-29 Compra 37:681.3/CAR/wri 3741238545 2016-10-29 i33075566 PREST. LIBROS Monografías

Powered by Koha