Detalles MARC
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
02258nam a2200277ui 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Número de control |
UK1242806491 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Identificador del número de control |
OSt |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
101102s2010 us a f 001 00eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
978-0-415-99201-5 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador |
UCA-CCE |
Centro transcriptor |
UCA |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Carroll, Brian |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Writing for digital media / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Brian Carroll |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Routledge, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2010 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
X, 313 p. : |
Otras características físicas |
il. ; |
Dimensiones |
26 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Índice |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC |
Nota de bibliografía, etc. |
Bibliografía |
520 ## - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
Writing for Digital Media teaches students how to write effectively for online audiencesw̕hether they are crafting a story for the Web site of a daily newspaper or a personal blog. The lessons and exercises in each chapter help students build a solid understanding of the ways that the Internet has introduced new opportunities for dynamic storytelling as digital media have blurred roles of media producer, consumer, publisher and reader. Using the tools and strategies discussed in this book, students are able to use their insights into new media audiences to produce better content for digital formats and environments. Fundamentally, this book is about good writingc̕lear, precise, accurate, filled with energy and voice, and aimed directly at an audience. Writing for Digital Media also addresses all of the graphical, multimedia, hypertextual and interactive elements that come into play when writing for digital platforms. Learning how to achieve balance and a careful, deliberate blend of these elements is the other primary goal of this text. Writing for Digital Media teaches students not only how to create content as writers, but also how to think critically as a site manager or content developer might about issues such as graphic design, site architecture, and editorial consistency. By teaching these new skill sets alongside writing fundamentals, this book transforms students from writers who are simply able to post their stories online into engaging multimedia, digital storytellers. |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Innovaciones tecnológicas |
9 (RLIN) |
5205 |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Internet en la enseñanza |
9 (RLIN) |
5417 |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Enseñanza |
Subdivisión de materia general |
Innovaciones |
9 (RLIN) |
1345 |
909 ## - No. registro Millennium |
-- |
cce |
-- |
- |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Suprimir del OPAC |
No |
998 ## - CONTROL LOCAL DE INFORMACIÓN (RLIN) |
Iniciales de operador, IOP (RLIN) |
1 |
Iniciales de catalogador, INC (RLIN) |
101108 |
Primera fecha, PF (RLIN) |
m |
-- |
a |
-- |
- |
-- |
0 |
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR |
Catalogador/a |
84ds2 |
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR |
Catalogador/a |
mld |
Biblioteca, fecha |
crsp101108 |