Re-shaping learning : (Registro nro. 915332)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Longitud fija campo de control 02772nam a2200277ui 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Número de control ZaR2016000001
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Identificador del número de control OSt
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Códigos de información de longitud fija 161023s2011 nl a f 001 0 eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9789460916076
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador UCA-CCE
Centro transcriptor UCA
Lengua de catalogación spa
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Re-shaping learning :
Resto del título a critical reader : the future of learning spaces in a post-compulsory education /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Anne Boddington, Jos Boys
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Rotterdam :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Sense Publishers,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2011
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión XXII, 237 p. :
Otras características físicas il. ;
Dimensiones 24 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Índice
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC
Nota de bibliografía, etc. Bibliografía
520 ## - NOTA DE SUMARIO
Sumario, etc, Learning Spaces is an emerging field, fuelled by a growing interest in the relationships between learning and spaces in which it takes place, whether conceptual, personal, social, physical and/or virtual. It is concerned with making learning spaces that can better meet the needs of 21st century learners, academics and other related publics. In post-compulsory education this has opened up many interesting and important issues. There remains a lack of any theoretical understanding as to how such spaces should be conceived or designed; and hardly any critical discussion about effective frameworks for either the development of contemporary learning spaces or for assessing their impact on learning, teaching and research. At the same time, there is much debate about what the purposes of post-compulsory education should be, as well as concerns about where and by whom it should be provided. We therefore need to urgently improve our understanding of the interactions between learning and space. It is essential that we not only share perspectives, theories and methodologies but also critically reflect on our own different assumptions, and work together to build better models for post-compulsory education in the future. To help in this process this book is designed as a 'critical reader' that can enable researchers, academics, students and managers involved in Learning Spaces to share and engage with some key ideas, issues and texts. A central aim is to bring together some of the best research from across the many different disciplines concerned with learning spaces, including education, architecture, anthropology, human-computer interaction, estate planning and museum studies. Reshaping Learning is thus intended for anyone interested in, and wanting to think more about, learning spaces whether as users, clients or managers; or who are want to better understand interactions between the social and the spatial.
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Centros docentes
Subdivisión de materia general Edificios
9 (RLIN) 16384
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Tecnología educativa
9 (RLIN) 808
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Boddington, Anne,
Término indicativo de función editor
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Boys, Jos,
Término indicativo de función editor
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR
Catalogador/a 84zar
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR
Catalogador/a mld
Biblioteca, fecha crsp161027
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Suprimir del OPAC No
Fuente de clasificaión o esquema Clasificación Decimal Universal
998 ## - CONTROL LOCAL DE INFORMACIÓN (RLIN)
Iniciales de operador, IOP (RLIN) 0
Iniciales de catalogador, INC (RLIN) 161027
Primera fecha, PF (RLIN) m
Existencias
Retirado Motivo Retirado No para préstamo Localización permanente Fecha adquisición Tipo de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Préstamo Tipo de ítem
      02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL 11/11/2016 Compra   727.1/RES 3744356471 20/11/2020 PREST. LIBROS Monografías
      02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL 08/11/2019 Donación   727.1/RES 3744610974 08/11/2019 PREST. LIBROS Monografías

Con tecnología Koha