Detalles MARC
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
03598cam a2200277 i 4500 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Fecha y hora de la última transacción |
20240304124143.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
171019s2015 enka b 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9780749479220 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
UCA-JER |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Schaefer, Wolfgang. |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Rethinking prestige branding : |
Resto del título |
secrets of the Ueber-Brands / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Wolfgang Schaefer and J.P. Kuehlwein. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
KoganPage, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xiv, 254 pages : |
Otras características físicas |
il. ; |
Dimensiones |
24 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC |
Nota de bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
520 ## - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
"What makes someone do and pay anything to clinch a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite breaking all the conventions of their industries? What does Gucci's approach to marketing have in common with Nespresso's?Rethinking Prestige Branding uncovers the formula for what drives the success of great luxury brands. The book offers a behind-the-scenes look into not just the practical marketing of brands, but how consumers respond to them psychologically and emotionally.With insights from interviews with 50 premium brand experts and over 100 case studies, this book will fascinate the marketing professional just as much as those who are simply curious about how premium brands tick. "-- |
520 ## - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
"What makes someone covet a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite breaking all the conventions of their categories? What does Gucci's approach to marketing have in common with Nespresso's? And why do some people pay a relative fortune for Renova toilet paper or Aesop detergent even though they hardly ever 'advertise' and seem to have none of the 'functional performance advantages' conventional marketers would seek to demonstrate? Prestige brand experts JP Kuehlwein and Wolfgang Schaefer have dedicated themselves to studying what drives the success of prestige brands. Rethinking Prestige Branding collects their insights. Uncovering the secrets of why and how some brands are created more equal than others, Rethinking Prestige Branding includes over 100 case studies from Apple and Abercrombie & Fitch to Tate Modern and Tesla. Rather than re-telling brand success stories or re-hashing long-standing marketing principles, it takes readers on a colourful journey behind the scenes of today's marketing pros. This book will fascinate the marketing professional just as much as those who are simply curious as to how premium brands tick"-- |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Branding (Marketing) |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Brand name products. |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Marcas registradas |
9 (RLIN) |
5057 |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Calidad |
9 (RLIN) |
5167 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Kuehlwein, J. P. |
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR |
Catalogador/a |
84ln |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificaión o esquema |
Clasificación Decimal Universal |
Temas Koha (prestados), todas las copias |
1 |
Suprimir del OPAC |
No |