Rethinking prestige branding : (Registro nro. 927724)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Longitud fija campo de control 03598cam a2200277 i 4500
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Fecha y hora de la última transacción 20240304124143.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Códigos de información de longitud fija 171019s2015 enka b 001 0 eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9780749479220
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen UCA-JER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Schaefer, Wolfgang.
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Rethinking prestige branding :
Resto del título secrets of the Ueber-Brands /
Mención de responsabilidad, etc. Wolfgang Schaefer and J.P. Kuehlwein.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. London :
Nombre del editor, distribuidor, etc. KoganPage,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2015
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiv, 254 pages :
Otras características físicas il. ;
Dimensiones 24 cm
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references and index.
520 ## - NOTA DE SUMARIO
Sumario, etc, "What makes someone do and pay anything to clinch a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite breaking all the conventions of their industries? What does Gucci's approach to marketing have in common with Nespresso's?Rethinking Prestige Branding uncovers the formula for what drives the success of great luxury brands. The book offers a behind-the-scenes look into not just the practical marketing of brands, but how consumers respond to them psychologically and emotionally.With insights from interviews with 50 premium brand experts and over 100 case studies, this book will fascinate the marketing professional just as much as those who are simply curious about how premium brands tick. "--
520 ## - NOTA DE SUMARIO
Sumario, etc, "What makes someone covet a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite breaking all the conventions of their categories? What does Gucci's approach to marketing have in common with Nespresso's? And why do some people pay a relative fortune for Renova toilet paper or Aesop detergent even though they hardly ever 'advertise' and seem to have none of the 'functional performance advantages' conventional marketers would seek to demonstrate? Prestige brand experts JP Kuehlwein and Wolfgang Schaefer have dedicated themselves to studying what drives the success of prestige brands. Rethinking Prestige Branding collects their insights. Uncovering the secrets of why and how some brands are created more equal than others, Rethinking Prestige Branding includes over 100 case studies from Apple and Abercrombie & Fitch to Tate Modern and Tesla. Rather than re-telling brand success stories or re-hashing long-standing marketing principles, it takes readers on a colourful journey behind the scenes of today's marketing pros. This book will fascinate the marketing professional just as much as those who are simply curious as to how premium brands tick"--
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Branding (Marketing)
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Brand name products.
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Marcas registradas
9 (RLIN) 5057
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Calidad
9 (RLIN) 5167
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Kuehlwein, J. P.
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR
Catalogador/a 84ln
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Fuente de clasificaión o esquema Clasificación Decimal Universal
Temas Koha (prestados), todas las copias 1
Suprimir del OPAC No
Existencias
Retirado Motivo Retirado No para préstamo Localización permanente Localización actual Fecha adquisición Tipo de adquisición Préstamos totales Renovaciones totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Fecha último préstamo Préstamo Tipo de item
      01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ 15/11/2017 Compra 1 3 Mer-884 3744069112 02/07/2019 27/11/2017 PREST. LIBROS Monografías
      01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ 27/05/2019 Compra     Mer-929 3744594755 27/05/2019   BIBLIOG. RECOM. Monografías
      01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ 22/09/2021 Compra     Manuales - Mer - 112 3744926056 22/09/2021   BIBLIOG. RECOM. Manuales

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