Detalles MARC
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
02682nam a2200229 i 4500 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
171212t2017 xxk f 001 0 eng |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
978-1-118-91403-8 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador |
UCA-HUM |
Lengua de catalogación |
spa |
245 04 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The handbook of technology and second language teaching and learning / |
Mención de responsabilidad, etc. |
edited by Carol A. Chapelle and Shannon Sauro |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Oxford : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
John Wiley and Sons, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
503 p. ; |
Dimensiones |
25 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Índice |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC |
Nota de bibliografía, etc. |
Incluye referencias bibliográficas |
520 ## - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
The Handbook of Technology and Second Language Teaching and Learning presents a comprehensive exploration of the impact of technology on the field of second language learning. The rapidly evolving language-technology interface has propelled dramatic changes in, and increased opportunities for, second language teaching and learning. Its influence has been felt no less keenly in the approaches and methods of assessing learners' language and researching language teaching and learning. Contributions from a team of international scholars make up the Handbook consisting of four parts: language teaching and learning through technology; the technology-pedagogy interface; technology for L2 assessment; and research and development of technology for language learning. It considers how technology assists in all areas of language development, the emergence of pedagogy at the intersection of language and technology, technology in language assessment, and major research issues in research and development of technologies for language learning. It covers all aspects of language including grammar, vocabulary, reading, writing, listening, speaking, pragmatics, and intercultural learning, as well as new pedagogical and assessment approaches, and new ways of conceiving and conducting research and development. The Handbook of Technology and Second Language Teaching and Learning demonstrates the extensive, multifaceted implications of technology for language teachers, learners, materials-developers, and researchers. |
650 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Lenguas |
Subdivisión de materia general |
Estudio y enseñanza |
9 (RLIN) |
5751 |
650 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Segunda lengua |
Subdivisión de materia general |
Adquisición |
9 (RLIN) |
11799 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Chapelle, Carol A. |
Término indicativo de función |
editor literario |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Sauro, Shannon |
Término indicativo de función |
editor literario |
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR |
Catalogador/a |
84quo |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificaión o esquema |
Clasificación Decimal Universal |
Suprimir del OPAC |
No |
Temas Koha (prestados), todas las copias |
9 |