Detalles MARC
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
01894nam a2200253ui 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Número de control |
ZaR2018001730 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
180605s2012 nl a f 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9789027256300 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador |
UCA-HUM |
Lengua de catalogación |
spa |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Evaluating cognitive competences in interaction / |
Mención de responsabilidad, etc. |
edited by Gitte Rasmussen, Catherine E. Brouwer, Dennis Day |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Amsterdam : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
John Benjamins, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2012 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
238 p. : |
Otras características físicas |
il. ; |
Dimensiones |
25 cm. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Pragmatics & beyond new series; |
Designación de volumen o secuencia |
225. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Índice |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC |
Nota de bibliografía, etc. |
Bibliografía |
520 ## - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
Evaluation is a part of everyday life. Competences, knowledge and skills are assessed in ordinary as well as in institutional settings like hospitals, clinics and schools. This volume investigates how evaluations are being carried out interactionally. More specifically, it explores how people evaluate each othersâ cognitive competences as they deal with each othersâ understandings, knowings, feelings, doings, hearings and learnings face-to-face. The contributions focus on different evaluation activities in a variety of institutional settings in Denmark, Finland, Sweden, Holland and the United States of America. All the contributions approach the theme by use of Ethnomethodology (EM) and/or Conversation Analysis (CA). Thus, the analytic interests concern how participants organize activities of evaluating cognitive competences by means of recognizable interactional methods. This approach differs from other approaches and research interests within cognitive science as it concentrates on how people in interaction orient towards cognitive competence irrespective of scientific theories. |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Gramática cognitiva |
9 (RLIN) |
4794 |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Psicolinguística |
9 (RLIN) |
4793 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Rasmussen, Gitte, |
Término indicativo de función |
editor literario |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Brouwer, Catherine E., |
Término indicativo de función |
editor literario |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Day, Dennis, |
Término indicativo de función |
editor literario |
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR |
Catalogador/a |
84zar |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificaión o esquema |
Clasificación Decimal Universal |
Suprimir del OPAC |
No |
Temas Koha (prestados), todas las copias |
1 |