Detalles MARC
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
01814nam a2200241ui 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Número de control |
ZaR2019001355 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
190423s2019 sz f 001 0 eng d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9783319953328 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador |
UCA-CYT |
Lengua de catalogación |
spa |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Novice writers and scholarly publication : |
Resto del título |
authors, mentors, gatekeepers / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Pejman Habibie, Ken Hyland, editors |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Cham : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Palgrave, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
XVII, 297 p. ; |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Índice |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC |
Nota de bibliografía, etc. |
Bibliografía |
520 ## - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
This book draws on the perspectives of authors, supervisors, reviewers and editors to present a rich, nuanced picture of the practices and challenges involved in writing for scholarly publication. Organized into four sections, it brings together international experts and junior scholars from a variety of disciplines to examine both publishing experiences and current research in the field. In doing so, it challenges the view that Native English speakers have a relatively easy ride in this process and that it is only English as an Additional Language (EAL) scholars who experience difficulties. The volume highlights central themes of writing for publication, including mentoring and collaborative writing, the writing experience, text mediation, the review process, journal practices and editorial decision-making, and makes a strong case for taking a more inclusive approach to research in this domain. This edited collection will appeal to students and scholars of applied linguistics, English for academic purposes, academic writing, and second language writing. |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Lingüística aplicada |
9 (RLIN) |
12503 |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Escritura |
Subdivisión de materia general |
Estudio y enseñanza |
9 (RLIN) |
11529 |
650 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Publicaciones científicas |
9 (RLIN) |
7476 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Habibie, Pejman |
Término indicativo de función |
editor |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Hyland, Ken |
Término indicativo de función |
editor |
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR |
Catalogador/a |
84zar |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificaión o esquema |
Clasificación Decimal Universal |
Suprimir del OPAC |
No |
Temas Koha (prestados), todas las copias |
1 |