Detalles MARC
000 -CABECERA |
Longitud fija campo de control |
02766nam a2200265 i 4500 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Códigos de información de longitud fija |
190624t2019 -us f 001 0 eng |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
978-0-13-486022-0 |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
0-13-486022-5 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador |
UCA-HUM |
Lengua de catalogación |
spa |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Brown, H. Douglas |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Language assessment : |
Resto del título |
principles and classroom practices / |
Mención de responsabilidad, etc. |
H. Douglas Brown, Priyanvada Abeywickrama |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
3rd ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
White Plains, NY : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pearson Education, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
XVIII, 376 p. ; |
Dimensiones |
24 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Índice |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC |
Nota de bibliografía, etc. |
Bibliografía: p. 344-364 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO |
Sumario, etc, |
Language Assessment: Principles and Classroom Practices is designed to offer a comprehensive survey of essential principles and tools for second language assessment. Its first and second editions have been successfully used in teacher-training courses, teacher certification curricula, and TESOL master of arts programs. As the third in a trilogy of teacher education textbooks, it is designed to follow H. Douglas Brown's other two books, Principles of Language Learning and Teaching (sixth edition, Pearson Education, 2014) and Teaching by Principles(fourth edition, Pearson Education, 2015). References to those two books are made throughout the current book. Language Assessment features uncomplicated prose and a systematic, spiraling organization. Concepts are introduced with practical examples, understandable explanations, and succinct references to supportive research. The research literature on language assessment can be quite complex and assume that readers have technical knowledge and experience in testing. By the end of Language Assessment, however, readers will have gained access to this not-so-frightening field. They will have a working knowledge of a number of useful, fundamental principles of assessment and will have applied those principles to practical classroom contexts. They will also have acquired a storehouse of useful tools for evaluating and designing practical, effective assessment techniques for their classrooms. |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Enseñanza |
Subdivisión de materia general |
Evaluación |
9 (RLIN) |
10723 |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Lenguas |
Subdivisión de materia general |
Estudio y enseñanza |
9 (RLIN) |
5751 |
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Lenguaje |
Subdivisión de materia general |
Adquisición |
9 (RLIN) |
5974 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Abeywickrama, Priyanvada |
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR |
Catalogador/a |
84quo |
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Fuente de clasificaión o esquema |
Clasificación Decimal Universal |
Suprimir del OPAC |
No |
Temas Koha (prestados), todas las copias |
1 |