Navigating in educational contexts : (Registro nro. 957333)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Longitud fija campo de control 02134cam a2200193Ka 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Número de control Rebiun15520390
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Códigos de información de longitud fija 111109s2011 ne b 000 0 eng d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9789460915208
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador UCA-CCE
Lengua de catalogación spa
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Navigating in educational contexts :
Resto del título identities and cultures in dialogue /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Anneli Lauriala [and others]
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Rotterdam :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Sense Publishers,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2011
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 283 p.
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC
Nota de bibliografía, etc. Includes bibliographical references
520 ## - NOTA DE SUMARIO
Sumario, etc, Navigating in Educational Contexts: Identities and Cultures in Dialogue includes selected papers from the 2009 Biennial Conference of the International Study Association on Teachers and Teaching (ISATT), held at the University of Lapland in Finland. This volume contains keynote addresses and papers based on the thematic presentations held at the conference: Identity, context and marginality, Professional development and learning, Context and teaching, and ICT in teaching and learning. The articles open perspectives to the challenges in. education and point to the need for dialogue between different racial, cultural, social and gender groups. The articles benefit educators, teacher educators and policy makers aiming to enhance equity and equality. Insights into teachers{8217} professional and personal knowledge are combined with wider social, cultural and global issues, and through experiences of learning both in Real Life and Second Life. There are many inspiring and promising ideas and approaches of how to promote quality teaching and learning. Under network-based education the topics of ICT skills and experiences, models of ICT integration, virtual reality and a simulation-based learning and online tutoring are being described and assessed. The book is rooted in the studies, practises and arguments of researchers, teachers, educators and students navigating in diverse educational contexts. It will fascinate all those involved and interested in challenging educational practises and thinking
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Educación
9 (RLIN) 10640
650 04 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Educación intercultural
9 (RLIN) 7515
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Lauriala, Anneli
Término indicativo de función editor
942 ## - ENTRADA DE ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Fuente de clasificaión o esquema Clasificación Decimal Universal
Suprimir del OPAC No
Existencias
Retirado Motivo Retirado No para préstamo Localización permanente Fecha adquisición Tipo de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Préstamo Tipo de ítem
      02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL 15/01/2020 Donación   37/NAV 3744612788 15/01/2020 PREST. LIBROS Monografías

Con tecnología Koha