Normal view MARC view ISBD view

Investigación de mercados : un enfoque práctico / Naresh K. Malhotra

Malhotra, Naresh K.
Material type: materialTypeLabelBook; Format: print Publisher: México : Prentice Hall Hispanoamericana, 1997Edition: 2ª ed.Description: XXXV,890 p.ISBN: 968880844x.Subject(s): Mercado -- Investigación
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Call number Status Loan Date due Barcode Item holds Course reserves
Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Mer-517 (Browse shelf) Available   Shelving location | Bibliomaps® BIBLIOG. RECOM. 3707082135

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS II GRADO EN MARKETING E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS (JEREZ)

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS I GRADO EN MARKETING E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS (JEREZ)

Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Mer-516 (Browse shelf) Available   Shelving location | Bibliomaps® PREST. LIBROS 370708278X

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS GRADO EN ADMINISTRACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (JEREZ)

07. BIBLIOTECA CIENCIAS SOCIALES
658.012.4/MAL/inv (Browse shelf) Available   Shelving location | Bibliomaps® BIBLIOG. RECOM. 3720480160

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS GRADO EN ADMINISTRACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (CÁDIZ)

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS GRADO EN ADMINISTRACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (ALGECIRAS)

Total holds: 0

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha