Information technology and the future of post-secondary education.
Tipo de material: TextoSeries OECD documentsDetalles de publicación: Paris : Washington, D.C. : Organisation for Economic Co-operation and Development ; OECD Washington Center [distributor], 1998 Descripción: 138 p. : ill. ; 27 cmISBN: 9264149236Tema(s): Education, Higher -- Effect of technological innovations on | Educational technology | Information technology | Distance education | Computer-assisted instruction | Tecnología educativa | Enseñanza asistida por ordenador | Enseñanza superiorTipo de ítem | Biblioteca de origen | Signatura | URL | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Fuera de préstamo | 02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL | Dpto. Didáctica - 378/INF (Navegar estantería(Abre debajo)) | Texto completo | No para préstamo (Uso restringido) | 3740008931 |
Total de reservas: 0
Navegando 02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL Estantes Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
|
|
|
|
|
|
|
||
Dpto. Didáctica - 371/NEW New school management approaches | Dpto. Didáctica - 373.5/REI Reinventing the middle school/ Thomas S. Dickinson, editor | Dpto. Didáctica - 37/37.146 Comprender y transformar la enseñanza / José Gimeno Sacristán, Angel I. Pérez Gómez | Dpto. Didáctica - 378/INF Information technology and the future of post-secondary education. | Dpto. Didáctica - 37/EDU Education at a glance : OECD indicators./ Centre for Educational research and Innovation, Indicators of Education Systems | Dpto. Didáctica - 37/EDU Education at a glance : OECD indicators./ Centre for Educational research and Innovation, Indicators of Education Systems | Dpto. Didáctica - 396.4/KEN/ans Answering back: girls, boys and feminism in schools / Jane Kenway and Sue Willis with Jill Blackmore and Lâeonie Rennie |
Precede al tít.: CERI, Centre for Educational Research and Innovation; IMHE, Programme on Institutional Management in Higher Education.
Referencias bibliográficas.
No hay comentarios en este titulo.