Normal view MARC view ISBD view

Diseño y elaboración de cuestionarios para la investigación comercial / Vidal Díaz de Rada.

Díaz de Rada Iguzquiza, Vidal.
Material type: materialTypeLabelBook; Format: print Publisher: Madrid : ESIC, 2001Description: 174p. + 1 disquete.ISBN: 847356278x.Subject(s): Encuestas -- Metodología | Mercado -- Investigación | Marketing -- Investigación
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Call number Vol info Status Loan Date due Barcode Item holds Course reserves
Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Mer-521 (Browse shelf) Checked out PREST. LIBROS 31/01/2020 3740757415
Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Mer-521 (Browse shelf) Disquete Checked out PREST. LIBROS 31/01/2020 3741537436
Manuales (7 días) 07. BIBLIOTECA CIENCIAS SOCIALES
658.8/DIA/dis (Browse shelf) Available   Shelving location | Bibliomaps® BIBLIOG. RECOM. 3740462888

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS GRADO EN ADMINISTRACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (CÁDIZ)

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS GRADO EN ADMINISTRACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (ALGECIRAS)

Monografías 07. BIBLIOTECA CIENCIAS SOCIALES
658.8/DIA/dis (Browse shelf) Disquete Available   Shelving location | Bibliomaps® PREST. LIBROS 3740462930
Total holds: 0

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha