Gestión de empresas de turismo y ocio : El arte de provocar la satisfacción / Josep-Francesc Valls.

By: Valls, Josep-Francesc
Material type: TextTextPublisher: Barcelona : Gestion 2000, 2004Description: 220 p. ; 24 cmISBN: 8480889675Subject(s): Turismo -- Empresas -- Gestión
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Call number Status Loan Date due Barcode Item holds Course reserves
Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Em-3100 (Browse shelf) Available   Shelving location | Bibliomaps® BIBLIOG. RECOM. 3740171886

OPERACIONES Y PROCESOS EN EMPRESAS TURÍSTICAS DOBLE GRADO EN PUBLICIDAD Y TURISMO (JEREZ) DOBLE GRADO EN MARKETING E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS Y TURISMO GRADO EN TURISMO (JEREZ)

Total holds: 0

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha