Are students ready for a technology-rich world? : what PISA studies tell us

Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Paris : OCDE, 2006 Descripción: 138 p. ; 27 cmISBN: 92-64-03608-3Tema(s): Política educativaResumen: ICT has profound implications for education, both because ICT can facilitate new forms of learning and because it has become important for young people to master ICT in preparation for adult life. But how extensive is access to ICT in schools and informal settings and how is it used by students?
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Inicie sesión para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca de origen Signatura URL Estado Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Monografías 02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL
37.014.5/ARE (Navegar estantería(Abre debajo)) Texto completo Disponible   Ubicación en estantería | Bibliomaps® 3741695371
Monografías 02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL
37.014.5/ARE (Navegar estantería(Abre debajo)) Texto completo Disponible   Ubicación en estantería | Bibliomaps® 3741953052
Total de reservas: 0

ICT has profound implications for education, both because ICT can facilitate new forms of learning and because it has become important for young people to master ICT in preparation for adult life. But how extensive is access to ICT in schools and informal settings and how is it used by students?

No hay comentarios en este titulo.

para aportar su opinión.

Con tecnología Koha