Psychology of classroom learning : an encyclopedia / Eric M. Anderman, Lynley H. Anderman

Colaborador(es): Anderman, Eric M [] | Anderman, Lynley H []Tipo de material: TextoTextoSeries Macmillan social science libraryDetalles de publicación: Detroit : Gale, 2009 Descripción: 2 v. ; 29 cmISBN: 0-02-866167-2Tema(s): Psicología de la educaciónResumen: Teachers, counselors, school psychologists, and those studying developmental and school psychology will value this new reference. Uniquely focused on the teacher-student dynamic, nearly 300 expert essays examine how instruction and learning are affected by the fundamental psychological aspects of learning--such as cognition, motivation, and emotion--as well as individual and environmental factors at work in the classroom.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Inicie sesión para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca de origen Signatura Info Vol URL Estado Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Monografías 02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL
37.015.3/PSY (Navegar estantería(Abre debajo)) Vol. 1 Texto completo Disponible   Ubicación en estantería | Bibliomaps® 3742647891
Monografías 02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL
37.015.3/PSY (Navegar estantería(Abre debajo)) Vol. 2 Texto completo Disponible   Ubicación en estantería | Bibliomaps® 3742647837
Total de reservas: 0

Teachers, counselors, school psychologists, and those studying developmental and school psychology will value this new reference. Uniquely focused on the teacher-student dynamic, nearly 300 expert essays examine how instruction and learning are affected by the fundamental psychological aspects of learning--such as cognition, motivation, and emotion--as well as individual and environmental factors at work in the classroom.

No hay comentarios en este titulo.

para aportar su opinión.

Con tecnología Koha