El lenguaje de la publicidad / Antonio Ferraz Martínez.

By: Ferraz Martinez, AntonioMaterial type: TextTextSeries: Cuadernos de lengua española ; 11 K.Publication details: Madrid : Arco/Libros, 2004. Edition: 8ª ̇ed.Description: 68 p. ; 22Subject(s): Publicidad -- Lenguaje | Español
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Call number URL Status Date due Barcode Item holds Course reserves
Manuales 06. BIBLIOTECA HUMANIDADES
659.123/FER/len (Browse shelf(Opens below)) Texto completo Checked out 03/05/2024 374211656X

LENGUA ESPAÑOLA GRADO EN ESTUDIOS INGLESES / GRADO EN ESTUDIOS ÁRABES E ISLÁMICOS / GRADO EN ESTUDIOS FRANCESES / GRADO EN FILOLOGÍA HISPÁNICA / GRADO EN HUMANIDADES / GRADO EN FILOLOGÍA CLÁSICA / GRADO EN LINGÜÍSTICA Y LENGUAS APLICADAS Actualizada_2024

ELABORACIÓN Y CORRECCIÓN DE TEXTOS EN ESPAÑOL EN LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN GRADO EN LINGÜÍSTICA Y LENGUAS APLICADAS Actualizada_2024

TIPOLOGÍA DE LA COMUNICACIÓN ESPECIALIZADA GRADO EN LINGÜÍSTICA Y LENGUAS APLICADAS Actualizada_2024

Manuales 06. BIBLIOTECA HUMANIDADES
Sótano-31/5-174 (Browse shelf(Opens below)) Texto completo Available   Shelving location | Bibliomaps® 3742116621
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha