Normal view MARC view ISBD view

Introducción a la investigación de mercados / coordinadora, María Jesús Merino Sanz ; autores, María Jesús Merino Sanz, Teresa Pintado Blanco ... [et al.].

Contributor(s): Merino Sanz, María Jesús | Pintado Blanco, Teresa.
Material type: materialTypeLabelBook; Format: print Series: Libros profesionales de empresa.Publisher: Madrid : ESIC, 2015Edition: 2a ed., revisada y actualizada.Description: 206 p. : il., gráf., tablas. : 24 cm.ISBN: 978-84-15986-77-5.Subject(s): Mercado -- Análisis | Marketing | Sistemas de información en la gestión | Empresas -- Gestión
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Call number Status Loan Date due Barcode Item holds Course reserves
Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Mer-456 (Browse shelf) Checked out PREST. LIBROS 31/01/2020 3744110256
Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Mer-467 (Browse shelf) Available   Shelving location | Bibliomaps® PREST. LIBROS 3744110247

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS GRADO EN ADMINISTRACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (JEREZ)

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS GRADO EN ADMINISTRACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (CÁDIZ)

INVESTIGACIÓN DE MERCADOS GRADO EN ADMINISTRACIÓN Y DIRECCIÓN DE EMPRESAS (ALGECIRAS)

Total holds: 0

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha