Normal view MARC view ISBD view

Marketing digital / Marisa Martín Jimenez

Martín Jimenez, Marisa.
Material type: materialTypeLabelBook; Format: print Publisher: Madrid: García Maroto, 2016Description: 334 p. : il.; 27 cm.ISBN: 9788415793922.Subject(s): Marketing -- Gestión | Marketing digital
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Call number Status Loan Date due Barcode Item holds
Monografías 07. BIBLIOTECA CIENCIAS SOCIALES
658.8/MAR/mar (Browse shelf) Available   Shelving location | Bibliomaps® PREST. LIBROS 3744284119
Total holds: 0

El marketing digital es el "arte" de tomar ventaja de la hiper-conexión de la sociedad actual con el objetivo de conocer profundamente a nuestro cliente, satisfacer sus deseos a través de la generación de valor, para finalmente provocar un intercambio recurrente entre cliente y empresa.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha