El lenguaje de la publicidad / Antonio Ferraz Martínez.

By: Ferraz Martínez, Antonio
Material type: TextText; Format: print Series: Cuadernos de lengua española ; 11Publisher: Madrid : Arco Libros, 2011Edition: 9ª edDescription: 68 p. : il. ; 22 cmISBN: 9788476351307Subject(s): Publicidad -- Lenguaje
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Call number Status Loan Date due Barcode Item holds Course reserves
Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Mer-922 (Browse shelf) Available   Shelving location | Bibliomaps® BIBLIOG. RECOM. 3744592039

LA LENGUA ESPAÑOLA EN LA PUBLICIDAD Y LAS RR.PP. GRADO EN PUBLICIDAD Y RELACIONES PÚBLICAS (JEREZ) DOBLE GRADO EN PUBLICIDAD Y RR. PÚBLICAS Y MARKETING E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS

Total holds: 0

Bibliografía: p. [67]-68

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha