Cómo hacer un plan estratégico de comunicación. Volumen IV, La investigación estratégica de evaluación / Guillem Marca Francés ; prologo de Montserrat Tarrés

By: Marca Francés, GuillemContributor(s): Tarrés, Montserrat []Material type: TextTextSeries: Dircom Colección ; 12Publication details: Barcelona : UOC, 2017 Description: 521 pISBN: 9788491164029Subject(s): Empresas -- Comunicación, Sistemas de | Planificación estratégica
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Call number Status Date due Barcode Item holds Course reserves
Manuales 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Manuales - Mer - 157 (Browse shelf(Opens below)) Available   Shelving location | Bibliomaps® 3745178545

TÉCNICAS CUANTITATIVAS Máster en Dirección de Marketing Digital y Social Actualizada_2023

Manuales 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Manuales - Mer - 157 (Browse shelf(Opens below)) Checked out 21/06/2024 3745178563
Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Mer-1003 (Browse shelf(Opens below)) Available   Shelving location | Bibliomaps® 3745178554

Metodología General MÁSTER INTERUNIVERSITARIO EN DIRECCIÓN ESTRATÉGICA E INNOVACIÓN EN COMUNICACIÓN Actualizada_2024

Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha