Cómo hacer un plan estratégico de comunicación. Volumen I, Un modelo de planificación estratégica, paso a paso / Joan Cuesta Fontbona, Guillen Marca Francés, Andréa Oliveira dos Santos ; Kathy Matilla (ed.) ; prologo de Montserrat Tarrés

By: Kathy MatillaContributor(s): Tarrés, Montserrat [] | Matilla, Kathy [, ] | Marca Francés, Guillen [] | Oliveira dos Santos, Andréa [] | Cuenca Fontbona, Joan []Material type: TextTextSeries: Dircom Colección ; 9Publication details: Barcelona : UOC, 2017 Description: 287 p. 24 cmISBN: 9788491800569Subject(s): Empresas -- Comunicación, Sistemas de | Planificación estratégica | Relaciones públicas
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 3.0 (1 votes)
Holdings
Item type Home library Call number Vol info Status Date due Barcode Item holds Course reserves
Manuales 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Manuales - Mer - 157 (Browse shelf(Opens below)) T. 1 Checked out 20/03/2024 3745179148

TÉCNICAS CUANTITATIVAS Máster en Dirección de Marketing Digital y Social Actualizada_2023

Monografías 01. BIBLIOTECA CAMPUS JEREZ
Mer-1003 (Browse shelf(Opens below)) T. 1 Available   Shelving location | Bibliomaps® 3745179110

Metodología General MÁSTER INTERUNIVERSITARIO EN DIRECCIÓN ESTRATÉGICA E INNOVACIÓN EN COMUNICACIÓN Actualizada_2024

Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha