Contemporary visual merchandising and environmental design / (Registro nro. 973636)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Longitud fija campo de control 02510cam a2200289 a 4500
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Identificador del número de control CaOOAMICUS
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Fecha y hora de la última transacción 20210611110039.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Códigos de información de longitud fija 210530s2011 njuaf 001 0 eng
010 ## - NÚMERO DE CONTROL DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de control de LC 2009053038
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9780135007617 (pbk.)
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 0135007615 (pbk.)
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador UCA-JER
050 00 - SIGNATURA TOPOGRÁFICA DE LA BIBLIOTECA DEL CONGRESO
Número de clasificación HF5845
Número de documento .D46 2011
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY
Número de clasificación 659.1/5
Número de edición 22
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Diamond, Jay.
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Contemporary visual merchandising and environmental design /
Mención de responsabilidad, etc. Jay Diamond & Ellen Diamond.
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 5th ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Upper Saddle River, NJ : :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Prentice Hall,,
Fecha de publicación, distribución, etc. c2011..
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión x, 344 p., [24] p. of plates :
Otras características físicas ill. (some col.) ;
Dimensiones 28 cm.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Includes index.
505 0# - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO
Nota de contenido con formato 1. The Visual Merchandising Concept in a Contemporary Environment2. Addressing Multicultural Consumer Needs through Visual Merchandising3. Planning and Developing Visual Presentations4. Facilities Design: Exteriors, Interiors, and Fixturing5. Environment Design Direction and Going Green6. Mannequins and Other Human Forms7. Materials, Props, and Tools of the Trade8. Principles of Design9. Color: Fundamental Concepts and Applications10. Lighting: Dramatizing the Selling Floor and Display Areas11. Themes and Setting for Windows and Interiors12. Energizing the Specialty Boutique13. Signage: The Tool That Tells A Story14. Graphics in the Retail Environment15. Point-of-Purchase Display16. Display Windows as Setting for "Consumer Theater"16. Execution of a Visual Display18. Creating the Overall Concept: From Conception to Completion19. Promotion's Other Components: Advertising, Special Events, and Publicityver menos
520 3# - NOTA DE SUMARIO
Sumario, etc, The trusted visual merchandising resource for students and professionals alike, CONTEMPORARY VISUAL MERCHANDISING, 5/e introduces every aspect of modern visual merchandising, from point-of-purchase displays to signage. Replete with photos and illustrations, it illuminates the fundamentals of good design, walks through projects from concept to completion, and presents unique strategies for bringing charm, distinction, and excitement to any store. Updated throughout, this edition adds a new chapter on visual merchandising to multicultural consumers, and another on green initiatives and environmentally-aware visual design. It contains new examples and artwork from retailers of all sizes, including an expanded 24-page full-color section.
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial Display of merchandise.
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Diamond, Ellen.
907 ## - CÓDIGO DE CATALOGADOR
Catalogador/a 84ln

No hay ítems disponibles.

Con tecnología Koha