Bullying and teasing: social power in children's groups/ Gayle L. Macklem
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Tipo de ítem | Biblioteca de origen | Signatura | URL | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Fuera de préstamo | 02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL | G.Investigacion - Paloma Braza - 371.5/MAC/bul (Navegar estantería(Abre debajo)) | Texto completo | No para préstamo (Uso restringido) | 3740996481 |
Total de reservas: 0
Navegando 02. BIBLIOTECA CAMPUS PUERTO REAL Estantes Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
|
|
|
|
|
||||
G.I.Felix Angulo-316/PLU/doc Documents of life 2 : an invitation to a critical humanism / Ken Plummer. | G.I.Felix Angulo-39(075.8)/HAN Handbook of ethnography / edited by Paul Atkinson...[et al.] | G.I.Felix Angulo-572/WAR/gen Gender issues in ethnography / Carol A.B. Warren, Jennifer Kay Hackney. | G.Investigacion - Paloma Braza - 371.5/MAC/bul Bullying and teasing: social power in children's groups/ Gayle L. Macklem | G.I.Paloma Braza- Microsoft Excel para Windows hoja de cálculo [Recurso electrónico] : | G.I.Paloma Braza- Microsoft Excel para Windows hoja de cálculo [Recurso electrónico] : | G.I.Paloma Braza- SPSS para Windows: versión 6.01,1 en castellano / Luis Lizasoain,Luis Joaristi |
Indice
Bibliografía: p. 179-200
Current research demonstrates that bullying affects all children in schools, not simply the several students who may be most visibly involved in an individual incident. In order to prevent escalation or to stop the action, something different must happen. The victim or bully must change, but this may not be easy. Importantly the classmates or the adults who witness the interaction have the power to change the interaction as well.... Etc.
No hay comentarios en este titulo.