Marketing de las artes y la cultura / François Colbert y Manuel Cuadrado ; con la colaboración de Jacques Natel ... [et al.]

By: Colbert, François
Contributor(s): Cuadrado, Manuel | Natel, Jacques
Material type: TextText; Format: print Series: Centro de Recursos Culturales; Ariel Arte y PatrimonioPublisher: Barcelona : Ariel, 2010Description: 284 p. : il. ; 24 cmISBN: 978-84-344-8291-3Subject(s): Arte -- Comercialización | Gestión cultural | Marketing | Industria cultural | Art market | Cultural animation | Cultural industries
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Home library Collection Call number Status Loan Date due Barcode Item holds
Monografías 06. BIBLIOTECA HUMANIDADES
Recursos Culturales 7.075/COL/mar (Browse shelf) Checked out PREST. LIBROS 29/04/2021 3742953335
Total holds: 0

Incluye índices.

p. 269-277.

1.Organizaciones culturales y marketing. 2.El producto. 3.El mercado. 4.Los comportamientos del consumidor. 5.Segmentación y posicionamiento. 6.La variable precio. 7.La variable distribución. 8.La variable promoción. 9.El sistema de información de marketing. 10.Planificación y control del proceso de marketing.

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha